Brand pages – דפי העסק של גוגל פלוס
זה היה רק עניין של זמן עד שגוגל + יציגו את הפתרון שלהם לעסקים.
בפייסבוק הם נקראים Fan Pages בגוגל + הם נקראים Brand pages, בשני המקרים, הם המענה העסקי לנראות ונוכחות עסקית במדיה החברתית.
לתוהים לפשר התרומה של גוגל+ מבחינה עסקית עדיין אין נתונים מדידים מהשטח מפני שהרשת החברתית הזו עדיין עושה את צעדיה הראשונים בספירה הדיגטלית מה שכן, משהו קורה שם.
בתפישה שלי, גוגל + אינה תחליף לפייסבוק וגם לא באמת “תחרות”, זה אמנם עוד מרחב חברתי ליצירת נוכחות עסקית דגיטלית אקטיבית אבל לא רק.
גוגל פלוס מכוונת השער אל כל יתר הכלים של גוגל.
עדיין לא ברור עד כמה מועילה מבחינה עסקית הנוכחות בגוגל פלוס, ימים יגידו.
צעדים להקמת עמוד עסק בגוגל +
- היכנסו לחשבון הגוגל שלכם ולאחר מכן עברו לכאן: http://www.google.com/+/business
כן, יש שם סרט המחשה אבל הוא לא ממש מנחה מה לעשות אז אתם יכולים לחסוך לעצמכם את הזמן ובמקום זה.
| - לחצו על כפתור “צור את דף + גוגל שלך”
| - כעת אתם צריכים לבחור איזו קטגוריה מבין חמשת הקטגוריות המוצגות מתאימה לעסק שלכם :
מקום או עסק
מתאים בעיקר לעסקים מבוססי מיקום כמו חנויות, מסעדות ובתי קפה, מספרות, מלונות, מכבסות…
|
מוצר או מותג
הלבשה, הנעלה, תכשיטים, שירותים פיננסייםחברה, מוסד, ארגון
עמותות, מכללות, אוניברסיטאות, מוסדות אחריםאמנות, בידור, ספורט
סרטים, מוזיקה, ספרים, טלויזיה, מופעים, ספורטאחר
כל מי שלא מצא את עצמו בתוך אחת מהקטגוריות הנ”ל - כעת עליכם למלא את שם העמוד, לעדכן את כתובת האתר שלכם (לא חובה) ולבחור תת קטגוריה מבין האפשרויות המוצעות.
לאחר מכן תצטרכו לבחור מי יכול לראות את העמוד. ברירת המחדל היא כל משתמשי גוגל +, אבל אפשר להגביל את זה גם למשתמשים מעל גיל 18 או למשתמשים מעל גיל 21 . - בשלב הבא תוכלו לספר בקצרה על העסק שלכם. אבל ממש בקצרה. 10 מילים – זה בדיוק מה שגוגל מקצה לכם לתאור העסק. ברגע שתסיימו עם תאור העסק, תוכלו להעלות תמונה לפרופיל של דף העסק. גם כאן, אין יותר מידי אפשרויות: צורת התמונה מרובעת ואחידה בגודלה.
- בשלב הבא גוגל מציעה לכם להפיץ את הבשורה על קיומו של דף עסק חדש ! ספרו למעגלים על דף זה…אני בחרתי לדלג על השלב הזה כי העדפתי לספר לעולם על קיומו של הדף רק אחרי עדכון כל המידע על העסק. אחרי שתלחצו על כפתור “סיום” תקבלו את ברכת הדרך של גוגל.
- מזל טוב.
רשמית יש לכם דף עסק בגוגל פלוס. כעת תצטרכו להזמין אנשים למעגלים שלכם.
בשונה מהמעגלים של הפרופיל האישי, בפרופיל העסקי יש מעגלים אחרים: מעקב, לקוחות, אנשים חשובים, חברי צוות.
תוכלו לחבר את האתר שלכם לנוכחות שלכם בגוגל פלוס וכמובן להפיץ את קיומו של הדף שלכם בעזרת URL של העמוד.
אל תצפו ל- URL סקסי וידידותי שאפשר לזכור, גוגל בחרה לתת כזיהוי העמוד רצף מספרים ארוך שדורש שינון מיותר.
כך נראה העמוד של קייסי קולג’ בגוגל פלוס – ומכאן אתם יכולים להתעגל יחד באחד המעגלים
להתראות בפלוס.
נ.ב.
אם הפוסט הזה עזר לכם, שתפו ותנו לאנשים נוספים ללמוד ממנו.
כתבה מאוד מעניינת אנ אישית למדתי המון מכתבה זו .
תודה על כל התכנים .