טקטיקות לפיתוח רשימת תפוצה אפקטיבית

למדו איך להשפיע על תוצאות מהלך שיווק באינטרנט בעזרת שימוש ברשימת תפוצה

דו”ח מיוחד לבעלי עסקים ומשווקים באינטרנט

טקטיקות לפיתוח רשימת תפוצה
4 טקטיקות לגידול והצמחת רשימת תפוצה

6 טקטיקות להקפצת תוצאות תהליכי שיווק אינטרנטיים בעזרת רשימת תפוצה

עשרת הטקטיקות האלה יעזרו לך לקדם תוצאות עסקיות חדשות.

המשפט הקלישאתי “הכסף נמצא ברשימת תפוצה” כבר אינו קלישאתי אלא שיקוף של המציאות העסקית שנגזרת מפעולות שיווק באינטרנט.

אבל אל תטעו !

אמנם הכסף נמצא ברשימת התפוצה אבל הוא לא מגיע רק בעצם הקמת רשימת תפוצה ומשלוח חודשי של ניוזלטר.

יש פעולות שחייבים לאמץ כדי להעלות :
• הן את קצב גידול רשימת התפוצה
• הן את אחוזי הפתיחה וההקלקה על הקישורים במסרים
• והן את אחוזי ההמרה

הורידו את הדו”ח ותגלו את הפעולות הנדרשות
לקבלת גישה ישירה יש למלא את הפרטים ממש כאן

דואר אלקטרוני

שם פרטי

בכל עת אפשר להסיר את השם מהרשימה, ללא הסברים וללא צורך בעזרה
קליק אחד על הקישור בתחתית כל מייל, וחסל סדר מיילים לא רצויים.
אנו מבטיחים כי לעולם לא נמסור את פרטיך לשום גורם אחר.

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

מנטורית עסקית ושיווקית מובילה, מנכ”לית קייסי קולג’, עוזרת לבעלי עסקים להצמיח את העסק
בעזרת תרגול ואימון תודעתי עם פרקטיקה עסקית.

מומחית בשיווק באינטרנט, מתקשרת ייעוץ עסקי ושיווקי, בעלת ניסיון מקצועי של יותר מ- 20 שנים בזירה העסקית, מרצה ומנחה בתחומי פיתוח מיינד תומך צמיחה והצלחה ומקצועות השיווק באינטרנט.

תגובות (2)

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software