בכוחם של מעשים לחרוט רישום עמוק בתודעה ובלב
“כל דיכפין ייתי ויכול “
אני אפתח בסיפור:
בשנת 2004 השתתפתי בקורס ויפאסנה, באיגטפורי שבהודו.
במשך 10 ימי השתיקה, ישבתי באולם מדיטציה ליד אישה הודית מבוגרת.
חווינו, כל אחת את עולמה והיינו רגישות לעולמה של השניה – ללא מילים.
ביום העשירי, במהלך סיור במרכז הגדול הזה, החלפנו את המילים הראשונות שבסופן הוזמנתי להתארח אצל האישה הזו בביתה שבבומבי.
לא הכרתי אותה לפני כן ואף על פי כן נעניתי בחיוב להזמנה שלה.
ההזמנה שלה היה אדיבה, מרגשת ונבעה מהלב.
זה הספיק לי כדי להרגיש בטוחה ולהיעתר להזמנה שלה.
במשך 9 ימים במחיצתה בבומבי, התוודעתי למעגל החברתי שלה, מעשירי בובמבי. חוויתי הכנסת אורחים רבת חסד, ומלאת חן.
גם כיום, 10 שנים לאחר מכן, דבר לא יוכל למחוק את הרישום העמוק בלב שהותירו בי מנהגי הכנסת האורחים שלה.
כאשר גולשים או לקוחות מגיעים אל האתר שלנו או אל כל מקום אחר במרחב הדיגטלי שלנו, הם בעצם מגיעים אל הבית שלנו.
גם אם איננו יכולים להאכיל אותם פיסית, או להציע להם מיטה לישון, זו ההזדמנות שלנו להראות להם את מידת הכנסת האורחים שלנו:
להציע להם מזון שישביע את הרעב שלהם – למידע, לפתרון לצורך שלהם, לעצה שתפתור להם בעיה, לביטחון, לכיף – לכל עסק מגיעים הגולשים עם צורך אחר.
בדיוק כמו שמארח אדיב ונדיב מציע לאורחים שלו תקרובת משובחת, כך עמודי המכירה צריכים להזין את הרעב של המבקרים למידע:
- אם אתם מוכרים מוצרים -הציגו למבקרים סרטי וידיאו איך המוצרים עובדים ומה אפשר לעשות איתם.
- אם אתם מוכרים שירותים, קורסים או אירועים -תנו להם טעימה אמיתית ממה שצפוי להם ופרטו בשבילם את כל מה שהם ירוויחו ויקבלו.
הערך הגבוה שעליו מושתתת מסורת הכנסת אורחים בתרבויות רבות הוא: כבוד – Respect
כדי להעמיק את האמון ולבנות הדדיות במערכת היחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים והמשלמים עלינו להסכים לכבד אותם מעומק ליבנו ולהתייחס אליהם בכבוד, בנדיבות ובטוב לב.
כבד את האינטליגנציה והערכים של הלקוחות שלך,
כבד את החופש שלהם לבחור,
אמץ את האיכויות והסגולות של הכנסת אורחים נדיבה
ותגלה כיצד בטבעיות הופכים קוראים לקונים.
שימשיך ויתעצם הטוב הזה 😎
מכל הלב,
קרן
לקריאת פוסטים נוספים בסדרה:
[touchcarousel id=’1′]
תגובות (1)