למה כל בעל עסק (קטן) חייב להיות גם איש מכירות
חיה חכמוב, מאמנת למיתוג אישי ותדמית עסקית היא המחברת של פוסט האורח הראשון בבלוג של קייסי קולג.
חיה הסכימה לכתוב את הפוסט הבא אחרי שיחה בינינו על הסוגיה: מה עוזר לבעל העסק לסגור עסקאות?
האם שיווק באינטרנט, כלומר, רק מאמצי שיווק באינטרנט, אכן מבטיחים סגירת עסקה (כי הלקוח מגיע בשל למעמד המכירה) או שישנם תבלינים ומרכיבים אחרים שתורמים לקידום הצלחת המכירה.
בסוף הפוסט, נשמח לשמוע גם את דעתך, קריאה מהנה.
הפעולה הקשה ביותר לכל בעל עסק קטן היא פעולת השיווק
לא פעם אנו פוגשים אנשי מקצוע מעולים בתחומם, שרק חסרים להם הכלים לשווק נכון ולאורך זמן ולא פחות חשוב, חסרה להם המיומנות לשייך את המיתוג העצמי שלהם, לעסק.
בעל עסק קטן כמו חנות, חברת צילום, מכון קוסמטיקה וכדומה חייב לדעת כיצד לשווק לא רק את העסק אלא גם את עצמו.
לקוחות באים והולכים ובימינו לא די בשימור לקוחות בכדי להישאר על המפה, יש לבצע שיווק אינטנסיבי, לקחת בחשבון את אלמנט החשיפה ולהיות מוכנים לעמוד בפרונט של העסק.
להלן כמה עובדות:
• היום עומדות בפני הלקוח אפשרויות רבות לכל שירות או מוצר, להם הוא זקוק.
עסקים קטנים, המבקשים להצליח, חייבים לבדל עצמם באמצעות מיתוג אישי ושיווק נכון.
• עולם השיווק הוא עולם תחרותי, בו מותגים קמים השכם וערב. אם אתה, כבעל עסק, רוצה להצליח, אתה חייב לדעת למצוא את הקול שלך ולא לפחד להפיץ אותו ברבים.
• רק עסקים שבאים לעולם השיווק מתוך גישה של נתינת ערך ולא מתוך עמדה של מכירה פרופר, יצליחו לייצר מכירות לאורך זמן.
שיווק, מיתוג אישי ומה שבינהם
שיווק היום זו כבר נישה שמתערבבת באופן גלוי עם מיתוג אישי.
כבעל עסק, אתה לא רק משווק את המוצר, אלא גם את עצמך כאדם.
אנשים רוכשים ממי שהם מרגישים נוח בחברתו,
ממי שהצליח להרשים אותם בגישה, במקצועיות ולא פעם גם בדעותיו.
לא משנה אם החלטתם על שיטת שיווק באינטרנט, כמו כרטיס ברשתות חברתיות או בלוג עסקי או שאתם פוגשים את הלקוחות שלכם דווקא בסבב הרצאות פרונטאליות שאתם מקיימים.
מיתוג אישי כיום הוא חזות הכול ומכאן מתחיל השיווק הנכון של העסק.
מהו מיתוג אישי מוצלח?
מיתוג אישי מוצלח מבוסס על אנשים אשר מעבירים מסר מדוייק.
מיתוג אישי מוצלח מבוסס על אנשים ולא על מוצרים.
מיתוג אישי מוצלח מבוסס על לקוחות ולא על חברות.
התקשורת שלנו היא חלק מתהליך המיתוג שלנו כבעלי עסקים.
אנו חייבים לקשור את הזהות שלנו לזהות העסקית שאנו רוצים להציג.
ואחרי שהשקענו מאמצי שיווק כל כך רבים להביא את הלקוח למעמד מכירה,
במכירות הדבר חשוב שבעתיים על מנת לסגור עסקאות (שהרי, זה הדבר ..מכירות).
ישנו תהליך מקדים המבוסס על הצגת “האני” אשר נותן מענה/ פתרון לצרכי הלקוח.
רבים נופלים בתהליך המקדים ומתפלאים: איך אחרי כל מאמצי השיווק שלי, אני לא סוגר עסקה?
התנאים למכירה מוצלחת
מכירה מוצלחת מבוססת על אנשים אשר מעבירים מסר מדוייק ומציגים פתרון מדויק.
מכירה מוצלחת מבוססת על אנשים (מי ייתן לי את המענה?) ולא על מוצרים.
מכירה מוצלחת מבוססת על לקוחות, שיקבלו מענה מתאים לצורך שלהם ולא על חברות.
מחשבה חכמה, חידוד מסרים ומקוריות בדרך כלל עושים את העבודה.
את מיומנויות המכירה והשיווק העצמי אפשר לשכלל בדרכים רבות.
חישבו לעצמכם: מה הערך שאתם נותנים אשר עשוי לפגוש את הצורך של הלקוח ?
זהו הצעד הראשון שלכם ללימוד תקשורת מקדמת מכירות.
גלו איך לגרום ללקוח לרצות לקנות מכם !
נשמח לשמוע גם את דעתך : מה הם לדעתך המרכיבים / התבלינים שמגדילים את הסיכוי לסגור עסקה?
מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט שיכולים לעניין אותך:
[catlist=3]
תגובות
עדין אין תגובות בפוסט זה.