כדאי לך לגלול למטה כדי לצפות בסדרת הדרכות הוידיאו!
המגנט – הנכס השיווקי הראשון שתרצו כדי להצליח למשוך לקוחות
לא משנה מה היא אסטרטגית השיווק של העסק שלכם, הנכס הראשון שכדאי לכם לייצר במערכת השיווק שלכם באינטרנט הוא: המגנט.
“מגנט” הוא מוצר מידע דיגיטלי שמושך את הלקוחות הפוטנציאליים שזקוקים לפתרונות שהעסק מציע ומאפשר לך להתמקד במשימת השיווק החשובה ביותר – לפתח איתם מערכת יחסים, לעזור להם לבטוח בך ולבנות אצלם תפיסה שלך כדמות מקצועית ברת סמכא (אוטוריטה).
איך יוצרים מגנט ?
הפאזל שמתאר את התמונה של תהליך יצירת מגנט אפקטיבי, כזה שלקוחות פוטנציאליים מוכנים להשאיר בעבורו את הפרטים שלהם, מורכב מהרבה חתיכות קטנות: החל מתכנון המגנט, דרך הכתיבה והעיצוב שלו, הכנת עמוד נחיתה, אריזה ופרסום.
בדרך הזו ישנם הרבה משתנים שחשוב לקחת בחשבון וקשה מאוד לדחוס הכול אודות תהליך יצירת מגנט לסדרה של 5 סרטוני וידיאו קצרים.
מהסיבה הזו, לאורך סרטוני הוידיאו, הוספנו בשבילך מקורות מידע נוספים שיעזרו לך לצלול לעומק, להבין יותר או להתמקצע יותר – הכול בהתאם לבחירה ולצורך שלך.
יצירה מושלמת ומהנה !
תוכן העניינים
הבנתם שהצעד השיווקי הבא שלכם הוא לייצר מגנט בצורת ספר אלקטרוני!
עכשיו מה עושים ?
זו בטח השאלה שגרמה לכם להירשם ולקבל את הקיט הזה כדי שתדעו איך לעשות את זה נכון.
כל הכבוד. בעוד שרוב בעלי העסקים ייגשו למשימת כתיבת הספר האלקטרוני בפתיחת גיליון וורד וניסיון לקבל השראה בנוגע לנושא שעליו הם עומדים לכתוב,
אני ממליצה לכם לאמץ גישה מסודרת ויסודית ולהתחיל בתכנון ולא בכתיבה.
בסרט הראשון בסדרה אני מסבירה איך למצוא את הנושא המדויק שיהפוך את המגנט שלך לחזק במיוחד עוד לפני שניגשים לכתיבה.
כדי לעזור לכם בדרך, מחכה לכם כאן דף עזר לתכנון הספר האלקטרוני שלכם – שיכול לשמש אתכם במהלך או אחרי ההדרכה.
דף העזר שמור בקובץ של תוכנת מפות חשיבה Xmind.
- להאזנה לאודיו[audio:http://pro365.s3.amazonaws.com/Kits_Check-lists/UEG800/UEG800a-1.mp3]
- מוגבלים בשמיעה וזקוקים לתמלול ? כתבו אלינו מכאן
- כלי עזר נוסף לרשותכם: איך לבחור נושא שיהפוך את הספר אלקטרוני שלכם למגנט חזק שמושך לקוחות פוטנציאליים לעסק – הורידו והרחיבו את היכולות שלכם בעזרתו – מכאן
כתיבת הספר האלקטרוני שלכם מתחילה ביצירת עמוד השדרה של הספר.
את עמוד השדרה של הספר יוצרים על ידי כתיבת ראשי פרקים.
בלעדיהם, אתם עשויים להתיישב לכתוב ספר בנושא אחד ולמצוא את עצמכם קופצים מענף מחשבה אחד לאחר או לחילופין, למצוא את עצמכם
בוהים מול המסך וחושבים על מה לכתוב עכשיו.
אם אין לכם מושג איך ניגשים למשימה הזו, תוכלו להוריד כאן “שמש הספר” שהיא מפת חשיבה לתכנון הספר האלקטרוני – זה כלי שיעזור לכם לייצר את עמוד השדרה של הספר.
“שמש הספר” נוצרה בעזרת תוכנת “מפות חשיבה” X-mind (אם עדיין אין לכם, זה כלי שימושי מאוד לתכנון וגירסה חינמית שלה תוכלו להוריד כאן )
בסרט השני בסדרה אני מסבירה איך לגבש את עמוד השדרה של הספר האלקטרוני בעזרת מפתח חשיבה.
- להאזנה לאודיו[audio:http://pro365.s3.amazonaws.com/Kits_Check-lists/UEG800/UEG800a-2.mp3]
- למוגבלים בשמיעה הנזקקים לתמלול פנו אלינו מכאן
- מקור נוסף שיעזור לכם להצליח לכתוב את המגנט שלכם – הורידו מכאן – ממתינות לכם עצות לעבודת כתיבה פרקטית ומועילה
בסרט השלישי בסדרה אתם עומדים לגלות איך לייצר מבנה לספר האלקטרוני שלכם שבתוכו תיצקו את כל התוכן שכתבתם כולל תמונות ותוספות שיהפכו את הספר שלכם לכזה שאי אפשר לעמוד בפניו.
את כל זה אתם עומדים לעשות בקלות בעצמכם בעזרת ההנחיות שמחכות לכם בסרט הבא.
כדי להפוך את החיים שלכם לקלים במיוחד, הכנו לכם תבנית מוכנה לעיצוב הספר בפאוורפוינט. הורידו את התבנית מכאן
בתבנית יצרנו בשבילכם כמה מבני עמוד בסיסיים כך שתגלו שכל יצירת מבנה לספר – באמת קל ומהיר. את הספר כולו תוכלו להכין גם בוורד על פי אותם הרעיונות שתראו בסרט.
מהירי המחשבה יכולים לחשוב עכשיו: “זה נחמד, אבל אם אלפים מקבלים את התבנית הזו, עכשיו יהיו אלפי ספרים אלקטרוניים אותו הדבר …מה זה שווה” ?
כדי לעזור לך לבדל את עצמך ולהקפיד שהספר שלך מייצג את המיתוג שלך, בסרט אני מדגימה איך להתאים את התבנית הזו למיתוג של העסק ולשמור על הייחודיות שלו.
זכרו שהעימוד שאתם יוצרים צריך להתאים למאפיינים השונים שמודגמים בסרט.
יתכן שבהתחלה זה ישמע לכם מורכב אבל הבטחה שלנו: אחרי פעם או פעמיים זה יהיה פשוט וקל.
במידה ואינכם יודעים כיצד לשמור את תבנית הפאוורפוינט כך שתשמש אתכם כתבנית לשימוש חוזר, קראו כאן איך עושים זאת ישירות מהאתר של מיקרוסופט .
- להאזנה לאודיו[audio:http://pro365.s3.amazonaws.com/Kits_Check-lists/UEG800/UEG800a-3.mp3]
יש לכם טיוטה של הספר, יש לכם תבנית בסיסית לעימוד של הספר, עכשיו נפיח חיים בספר ונהפוך אותו למגנט כזה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ירצו לקנות תמורת שם וכתובת מייל.
לרושם הראשוני שהספר שלכם יוצר אין תחליף אלא אם תצרו ותפיצו ספר אלקטרוני נוסף שיראה טוב יותר.
שגיאה נפוצה היא לפרסם ספרים אלקטרונים ברמת גימור חובבנית. אתם לא רוצים את בזה.
נראות חובבנית משדרת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם חובבנות, ומי רוצה לקנות מחובבן ? מצד שני, אפשר להגיע לרמת גימור גבוהה גם בלי להוציא את העבודה למעצב גראפי מקצועי ובלי ללמוד עיצוב גראפי.
בסרט הבא תלמדו איך להטמיע תוכן ותמונות בתבנית הספר שהכנו לכם ב Power Point ואיך להקפיץ את הנראות של הספר בעזרת כמה פונקציות עיצוב ואפקטים שהתוכנה מספקת. תוכלו להגיע לרמת גימור דומה גם עם WORD ולרמת גימור גבוהה עוד יותר בעזרת התוכנות הגרפיות שנמצאות ברשת לדוגמה עם: Canva או Pixlr .
- להאזנה לאודיו[audio:http://pro365.s3.amazonaws.com/Kits_Check-lists/UEG800/UEG800a-4.mp3]
אם הגעתם לשלב הזה נראה שיש לכם ספר כתוב, יצרתם מבנה לספר, הטמעתם בפנים את התוכן שכתבתם, שילבתם תמונות ויפיתם אותו באפקטים ויזואליים, ואולי גם התאמתם את הצבעוניות של הספר למיתוג העסק, כדי ליצור שפה אחידה בכל התקשורת השיווקית שלך.
נשמע שעברתם דרך משמעותית ואני שמחה לספר לכם שאתם ממש לקראת קו הסיום אלא שנדרשת עוד קצת עבודה עד לסיום.
בסרט האחרון של הסדרה תלמדו איך יוצרים מהספר שהכנתם ב Power Point קובץ PDF, איך משלבים בפנים קישורים כך שהם יישארו קישורים חיים, כלומר קישורים לחיצים ומה צריך לעשות כדי להפיץ את הספר שלכם ברחבי העולם.
- להאזנה לאודיו[audio:http://pro365.s3.amazonaws.com/Kits_Check-lists/UEG800/UEG800a-5.mp3]
שימשיך ויתעצם לכם הטוב הזה,
בהצלחה גדולה
קרן
תגובות
עדין אין תגובות בפוסט זה.