קדש את יצירת הקשר והחיבור.
אם הייתי צריכה לומר מה הדבר הראשון שעלינו לקדש בשיווק הייתי מסכמת את זה במילים: קשר, חיבור.
חיבור אל עצמך, חיבור אל המקור (בורא עולם), חיבור אל הלקוחות שלנו חיבור אל השותפים לנו בזירה העסקית וכמובן גם חיבור אל הסביבה בה אנחנו חיים.
שיווק הוא לא פחות מאשר יצירת קשר וחיבור ביננו לבין הלקוחות שלנו במטרה להעביר אליהם את הערך העצום, שיש באפשרותנו להעניק להם – בכדי לענות על צורך מובהק שלהם.
כדי להיות מסוגלים להעביר את הערך העצום שאנחנו מחזיקים בו ולקבל עליו תגמול בשלב הבא (על זה בהמשך), עלינו לפני הכול להיות מחוברים אל מי ומה שאנחנו כדי להכיר ולהוקיר את הערך העצום הזה.
כאשר עבודת השיווק שלך תתבסס על ההכרה וההוקרה של הערך המופלא שלך, כל מילה ומשפט בתקשורת השיווקית שלך תעבור כחוויה דומה בקרב הקהל שלך.
החוויה הזו, עם האנרגיה שבה, יעזרו לך ליצור את החיבור הזה בטבעיות ובזרימה ויסייעו לך ליצור קשר, לבנות מערכת יחסים ולהעמיק את האמון הדרוש לשלבים הבאים.
קדש את החיבור שלך לעצמך
קדש את החיבור שלך לקהל שלך
קדש את החיבור שלך אל העולם שסובב אותך
ולעולם: אהוב את רעך כמוך.
מאחלת לך חג שכולו יצירת קשרים וחיבורים !
אם הגעת לכאן מהנוכחות המפוזרת שלנו במדיה, אני באמת מקווה שתירשם לבלוג שלנו
כך אהיה בטוחה שכל הסדרה מגיעה אליך למייל .
ועוד דבר, אני באמת אוהבת ונהנית לקרוא את התגובות והשיתופים –
זו הזדמנות הדדית נהדרת לפתח ולהעמיק את הקשר 🙂
להתראות עד למסר הבא,
קרן
לקריאת הפוסטים הבאים בסדרה:
[touchcarousel id=’1′]
שיחקת אותה. כל הכבוד!
תודה רבה דליה!
חג שמח!