הסערה הגדולה מאחורינו.
ההתרגשות משנה צורה ועוצמה, והעובדה שאני כותבת את הפוסט הזה בגובה של 11,600 מטר מאפשרת לי להתפנות לדבר האחד שעדיין לא השלמתי בכל הקמפיין המדהים הזה של ערכת השיטה לשיווק באינטרנט.
להוקיר ולהודות.
תהליך ההפקה וההשקה של הערכה היה תהליך מורכב, מאתגר, עמוס ברגשות מכל הסוגים ומכל המינים, עם עליות וירידות, עם מתחים ולחצים (נו, טוב, אתם לא באמת רוצים לשמוע כל מה שעבר עלי) אבל מעל לכל זה, ברור לי דבר אחד: לא היינו מגיעים להצלחה שהגענו אלמלא נבחרת מדהימה של בעלי עסקים שהיו שותפים (כך או אחרת) בקמפיין הזה.
אם אתם ציניים ותודות והוקרות לא נוגעים בליבכם, הפוסט הזה ממש לא בשבילכם.
אם אתם רוצים יחד איתנו לחוות את ההודיה וההוקרה, קבלו אותם במחיאות כפיים סוערות!!
כן, כי מגיע להם, אחד אחד.
והנה הם נכנסים בריצה קלה למגרש ואתם עומדים להכיר את הנבחרת המובחרת שעזרה לנו עם הקמפיין הזה
בשלביו השונים.
ורק כדי למנוע אי הבנות, אני עומדת להודות להם, בסדר ההופעה שלהם בשלבים השונים של הקמפיין 🙂
את הזרקור הראשון אנחנו מפנים לסטודיו שרון, למעצבת שרון ממי, שעיצבה את הרמזים הראשונים של הערכה את תמונות הקמפיין “כך ולא כך”. אם אתם מחפשים מעצבת שיודעת לתת מענה למגוון רחב של תחומי עיסוק ולמגוון רחב של שירותי גרפיקה, שרון היא כתובת מדויקת. תודה רבה לך שרון. כל כך נעים לעבוד איתך, לתקשר איתך, מותר לשגע אותך ואת לא משתגעת (זה לא מובן מאליו) את מגיבה במהירות ומתקתקת עבודה ביצירתיות. תודה רבה.
את הזרקור השני אנחנו מפנים אל אירית צח-דוידסון, סמנכ”לית שיווק של חברת אקו-בילדינג. אירית הייתה האורחת הראשונה בוובינר שפתח את סדרת ה- Case study. תודה רבה אירית שהסכמת להקדיש לנו מהזמן שלך ומהניסיון השיווקי העצום שלכם. פשוט תענוג לראות את הצמיחה של חברת אקו-בילדינג בעזרת שיווק באינטרנט וטכניקות שיווק נוספות שחלקת בוובינר.
הזרקור השלישי עובר אל רונן גפני, היזם והאיש שעומד מאחורי המשחק FreshBiz. רונן הגיע להתארח בוובינר השני שכותרתו הייתה: מרעיון לעסק – לעסק מוכר. תודה רבה רונן על ההשראה, על הערך המוסף שהבאת בערב הזה לבעלי העסקים, על המשחק המדהים שפיתחת וכמובן הנכונות והזמן.
את הזרקור הרביעי אנחנו מעבירים במהירות אל אוסי גלבוע. מי שעוד לא מכיר את המאוורר של הרשת, חייב ללחוץ על הקישור עכשיו. אוסי, תודה רבה רבה על הנסיעה הארוכה עד אלינו לפרדס חנה בחסות החשיכה 🙂 תודה רבה על וובינר עמוס בטיפים ועצות מדהימות, תודות לידע המיוחד שלך בניהול דפי עסק הוובינר הזה הפך לבונוס בפני עצמו בערכת הקורס. תודה ענקית על שיתוף הפעולה מקסים שנרקם בשיחת טלפון אחת.
ובשלב הזה, בעוד הקמפיין דוהר בערוצי השיווק השונים באינטרנט, אני חייבת לקדם צעד אחד קדימה מהשורה איש מדהים, שלרוב נסתר מאחורי הקלעים, ולהאיר אותו בזרקור ענק : איתן גינוסר. אין לי אפילו מילים שיכולות לתאר את ההודיה וההוקרה שיש לי כלפיך. אני לא מוצאת את המילים שיסבירו בקצרה מה האדם המופלא הזה עשה כדי שהערכה הזו תגיע בזמן להשקה וכמה שיותר מהר לרוכשי הערכה. איזו נאמנות, איזו מסירות, איזו מחויבות עצומה לפרויקט. אני מודה לך איש יקר שאתה הוא השותף שלי בקייסי קולג’. שעות על גבי שעות עם תוכנות עריכה מסוגים שונים, התמודדות עם אתגרים ומכשולים (שאנחנו נחסוך לכם בעתיד) ומקצוענות לשמה. תודה רבה לך איש יקר שאיתי. אני מוקירה כל פעולה ופעולה שעשית להצלחת הערכה הזו (כולל לעזור לי להישאר מאוזנת 😎 ).
הזרקור החמישי מאיר בשמחה את גיורא פלדמן מסטודיו פינגווין. גיורא אחראי על איך שהערכה נראית. הוא קלט אותנו כמעט מיד, הוציא 3 סקיצות, אחת מיד נבחרה ובזה נגמר העניין. יצירתיות, הבנה עמוקה של המהות של המוצר ומתוך כך גם דיוק בעיצוב שנדרש למוצר. תודה על מהירות התגובה, על הנכונות לעבוד בשעות לילה מוזרות (סליחה שהפרענו לך בימי המנוחה) ועל התרומה הענקית שלך למיצוב של הערכה. נדמה לי שאפשר לומר עליך שאתה זן נדיר.
דר’ דן הרמן. אליו אנחנו מפנים את הזרקור השישי. דן, תודה ענקית על שיתוף הפעולה יוצא הדופן שנרקם ומעמיק, תודה שהשקעת והגעת אלינו לפרדס חנה עם הרצאה מרתקת שהתגובות עליה עוד ממשיכות להגיע. תודה על המקצוענות ועל הייחודיות. אין ספק שמי שהאזין לוובינר איתך גילה דבר או שניים חדשים (בלשון ההמעטה) על בידול עסק שמייצר ביקוש לאורך זמן. ולסיום, תודה מיוחדת אני רוצה לומר על הבונוס המדהים שלך לרוכשי הערכה.
תודה נוספת, וזרקור צבעוני במיוחד מגיע לזהבית אהרה מתרגומי זהב על תמלול מקצועי בזמן שיא. זהבית, את היית אחד מגלגלי ההצלה היותר משמעותיים בלוחה זמנים המטורף של הפרויקט הזה. אני אסתכן ואגיד שאם לא היית מציעה לי את העזרה הזו קרוב לוודאי שהייתי קורסת. תודה רבה רבה על איכות התמלול, על המהירות, על הנעימות, ותודה ענקית על הכתוביות שעשית בזריזות הבזק לסרט הלקוחות.
אנחנו מתקדמים עם הקמפיין, מתקרבים אל מועד ההשקה, והזרקור מופנה אל דונה קרייזלר, מורה פרטית לשיווק ומכירות. דונה, אני מעריכה ומוקירה את הזמן שהקדשת להגיע אלינו לפרדס חנה לוובינר נוסף בו שיתפת את הלקוחות שלנו בהסברים מרתקים על טיפוסי לקוחות ועל הדרך לדבר ולפנות אל כל אחד מהם. תודה מעומק הלב על ההירתמות לקידום הערכה, תודה על התמיכה ותודה על הבונוס המיוחד לרוכשי הערכה בערב הוובינר.
ועוד זרקור, אני כבר הפסקתי לספור, אני מפנה ומאירה בשמחה ובהוקרה לג’יוואן מיוגי מדיה, על שברא יש מאין וייצר לנו סרט לקוחות אפקטיבי, בזמן שיא, מחומרי גלם שמוטב לא לדבר עליהם 🙄 . תודה רבה ג’יוואן על המקצועיות, על היצירתיות, על המהירות ועל הרעיונות החכמים שלך שעזרו לי להתמקד ולבחור את הבחירה הנכונה בעבורנו. תודה רבה.
אני לא יודעת אם אתם שמים לב, אבל אנחנו כבר ממש קרובים להשקה ושני זרקורים מאירים עכשיו בבת אחת את שני היצרנים שעבדו במקביל ויצרו לנו ולכם את הערכה:
על יצירת מארזי הדיסקים אחראי עוז אוחיון מסי.די. פלוס. נינוח, מאפשר, תקתק לנו את העבודה בזמן ללא זמן.
תודה רבה רבה.
על מרכיבי הדפוס בערכה אחראי מוריס מנשה מדפוס אפקטיב. איזה כיף לקבל שירות כזה: נכונות להיעתר לבקשות משתנות, איכות הדפסה ליגה א’, מהירות העבודה ואי אפשר שלא לדבר על המחיר היותר מהוגן שלך. כן, קיבלנו 3 הצעות מחיר ובחרנו אותך על סמך המלצות ועל סמך הצעת מחיר טובה מאוד. תודה רבה מוריס.
ועוד תודה והוקרה לרחל מולא נצר על הבונוס המיוחד בערכת הדיסק, לכל משתתפי הקורס שעושים את הקורס והערכה לדינאמיים, עשירים בתוכן ועשירים בדוגמאות, לכל הלקוחות הנאמנים שלנו, לכל השותפים העסקיים שמקדמים את מכירת הערכה בערוצים שלהם, ובמיוחד תודה גדולה לאיתן רותם – זה האיש שאם יש לכם סכום קטן ואתם רוצים שייהפך לסכום גדול – תעצרו ללמוד אצלו איך עושים את זה.
יש עוד מישהו אחרון, וממש לא שכחתי אותו, רק שאני מנסה לסרוק את התאים ולוודא שחס וחלילה לא שכחתי מישהו.
אם יש, ושכחתי, סליחה מראש. אני מודה, מעריכה ומוקירה כל אדם שתרם בדרך זו אחרת להצלחת הקמפיין שלנו, גם אם מדובר בלייק קטן בפייסבוק. כל מסע מתחיל בצעד קטן. כל סטטוס עולה לפיד עם תגובה או לייק בודדים. תודה גם לכם אנשים נהדרים ברשתות החברתיות. גיליתי המון חברים חדשים וטובים וזו זכות גדולה בשבילי.
ואחרון חביב, היא אחרונה חביבה.
תודה לי. זו הפעם הראשונה שלי להודות ולהוקיר את עצמי בפומבי ואני בוחרת לעשות את זה כי …כן, הגיע הזמן שלי, לעשות את הצעד הקטן הזה וללמוד לפרגן ולהוקיר את עצמי בקול רם. זה השיעור הקטן שלי דרך חוויה מרגשת ומרחיבת לב כל כך.
אני מודה לי ומוקירה את עצמי על כל מה שאני מביאה לעולם הזה מתוך תשוקה אמיתית להעביר ידע ומידע ולעזור לכל אדם לממש את הפוטנציאל הגלום בו.
ותודה גם לך. שהגעת לשורה האחרונה הזו וקראת את כל הפוסט הזה 🙂
יש פה הרבה בעלי עסקים שירוויחו מהלייק וה- share שלך – זה מסוג הנתינה הממש קלה.
קרן – פוסט מרגש ומדהים. מחכה לחזרתך בקרוב לארץ…
גם אם מדובר בלייק קטן בפייסבוק….
הי קרן.
תודה על התודה 🙂
את עושה עבודה מדהימה, ואני אכן מרגיש חלק מנבחרת חלומות שלקחה על עצמה את משימת ההכשרה של יזמים רבים, כל אחד בדרכו ובתחומו תורמים לידע הכולל, המאפשר לעוד ועוד אנשים להגשים את החלומות שלהם, לשגשג ולהצליח.
תודה על ההזדמנות להיות חלק מהעשייה שלך. ותודה לך (ולאיתן כמובן) שאתם חלק מהעשייה שלי.
תודה רונן על המילים המפרגנות.
תענוג לראות אותך צומח לאורך הדרך מאז שהכרנו ועד היום.
היי עכשיו אני רואה שכדי להוציא מוצר טוב צריך להשקיע במומחים כל אחד בתחומו פוסט מדהים ומלמד
תודה. מילת הקסם.
איזה יופי של פוסט. כל-כך מרגש.
כמו בסיום סרט, המון כתוביות בסופו מעידים שזאת עבודת צוות.
אהבתי במיוחד את זה שהודית לעצמך. וגם לי.
הלייק בפייסבוק וזה שקראתי עד הסוף…
תודה לך על הכל: הטיפים, הוובינרים, השיתוף בתהליך, ההזדמנות לעזור לך קצת.
אהבתי 🙂
גילה
אנשים יקרים,
תענוג לקרוא את התגובות שלכם
מחזיר אותי למילת המפתח של הפוסט הזה:
“תודה” 🙂