מתי החינם לא מגדיל את רשימת התפוצה ומה כן יגדיל אותה ?

איך קובעים את המחיר הנכון

 

 

יש קסם אמיתי במילה “חינם”. אפשר לפגוש אותה בכל מקום.

יש מן תחושה כזו ש”בחינם” זה המחיר המושלם, אם רק אפשר היה להרוויח מזה כסף.

המחקרים מראים שגם ל-“בחינם” יש מחיר. בחינם אינו תחליף מלאכותי לערך שחייב להיות במוצר או בשירות שרוצים לקדם.

מה עושה הערך שלא עושה המחיר ואיך להגדיל את כמות הנרשמים לרשימת תפוצה ?

מדוע החינם לא מגדיל את רשימת הדיוור

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג’.
להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה.
ההרשמה אורכת דקה.

להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן  

נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן

Lost your Password?

כללי / Tags:

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

מנטורית עסקית ושיווקית מובילה, מנכ”לית קייסי קולג’, עוזרת לבעלי עסקים להצמיח את העסק
בעזרת תרגול ואימון תודעתי עם פרקטיקה עסקית.

מומחית בשיווק באינטרנט, מתקשרת ייעוץ עסקי ושיווקי, בעלת ניסיון מקצועי של יותר מ- 20 שנים בזירה העסקית, מרצה ומנחה בתחומי פיתוח מיינד תומך צמיחה והצלחה ומקצועות השיווק באינטרנט.

תגובות

עדין אין תגובות בפוסט זה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software