יש קסם אמיתי במילה “חינם”. אפשר לפגוש אותה בכל מקום.
יש מן תחושה כזו ש”בחינם” זה המחיר המושלם, אם רק אפשר היה להרוויח מזה כסף.
המחקרים מראים שגם ל-“בחינם” יש מחיר. בחינם אינו תחליף מלאכותי לערך שחייב להיות במוצר או בשירות שרוצים לקדם.
מה עושה הערך שלא עושה המחיר ואיך להגדיל את כמות הנרשמים לרשימת תפוצה ?
הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג’.
להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה.
ההרשמה אורכת דקה.
נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן
תגובות
עדין אין תגובות בפוסט זה.