הי לרשותך ההקלטה של מפגש שאלות תשובות אונליין מתאריך 15/01/2014
של משתתפי הסמינר – להרצות, להצליח למכור, ולהרגיש בנוח.
במפגש הזה נגענו ב:
- מהיכן להתחיל?
- מה זה ה”סיסטם” של מערכת השיווק?
- גיבוש ההצעה העסקית:
* איך לתקשר ולהעביר (וגם לנסח) את המסר שלנו ביחס להצעה העסקית?
* איך בודקים שאכן יש להצעה העסקית שלנו, כדאיות כלכלית משמעותית מחד וסיכוי גדול לממש אותה מאידך?
* איך מגדילים את הסיכוי שהלקוח האידיאלי שראינו לנגד עיננו אכן מייצג קהל רחב מספיק שקל להגיע אליו?
* איך מוצאים את המסר העוצמתי שפונה לקהל רחב של אנשים?
* איך מגדירים את התועלות בהצעה העסקית?
- מתי ואיך כדאי להטמיע באופן מעשי את יצירת הלך הרוח (MIND SET), מה בדיוק כדאי לעשות? מתי? כמה זמן להשקיע בזה?
- מה הטעויות הגדולות שיש להימנע מהן בדף המכירה?
- השתלשלות התהליך המלא מהפרסום של ההרצאה/ וובינר דרך הוובינר אל המכירה.
- איך לפרוט את ההבטחה הראשונית של העסק ל”מנה שווה” ובעלת ערך ממשי ישומי ללקוח?
- איך לקשור בין ההרצאה, להצעה בסופה בצורה טבעית, שלא יראה כמו מכירה?
* הרחבה והבנה עמוקה יותר של ההצעה העסקית.
* דגשים על המעבר מהרצאה להצעה שאי אפשר לסרב לה.
סרט ההקלטה יתחיל לנגן אוטומטית תוך כמה רגעים.
במידה והוא נתקע, מומלץ ללחוץ על כפתור Pause ולאפשר לסרט להיטען במשך מספר דקות.
לאחר מכן, לחזור, ללחוץ על כפתור Play וליהנות מצפייה רצופה.
אפשר לצפות בסרט גם במכשירים ניידים (לשם כך יש להקליק על הקישור מתחת לנגן)
תגובות
עדין אין תגובות בפוסט זה.