למשתתפי הסמינר: הקלטת מפגש שאלות תשובות אונליין מה- 15.01.14

הי לרשותך ההקלטה של מפגש שאלות תשובות אונליין מתאריך 15/01/2014
של משתתפי הסמינר – להרצות, להצליח למכור, ולהרגיש בנוח.

במפגש הזה נגענו ב:

  • מהיכן להתחיל?
  • מה זה ה”סיסטם” של מערכת השיווק?
  • גיבוש ההצעה העסקית:
    * איך לתקשר ולהעביר (וגם לנסח) את המסר שלנו ביחס להצעה העסקית?
    * איך בודקים שאכן יש להצעה העסקית שלנו, כדאיות כלכלית משמעותית מחד וסיכוי גדול לממש אותה מאידך?
    * איך מגדילים את הסיכוי שהלקוח האידיאלי שראינו לנגד עיננו אכן מייצג קהל רחב מספיק שקל להגיע אליו?
    * איך מוצאים את המסר העוצמתי שפונה לקהל רחב של אנשים?
    * איך מגדירים את התועלות בהצעה העסקית?
  • מתי ואיך כדאי להטמיע באופן מעשי את יצירת הלך הרוח (MIND SET), מה בדיוק כדאי לעשות? מתי? כמה זמן להשקיע בזה?
  • מה הטעויות הגדולות שיש להימנע מהן בדף המכירה?
  • השתלשלות התהליך המלא מהפרסום של ההרצאה/ וובינר דרך הוובינר אל המכירה.
  • איך לפרוט את ההבטחה הראשונית של העסק ל”מנה שווה” ובעלת ערך ממשי ישומי ללקוח?
  • איך לקשור בין ההרצאה, להצעה בסופה בצורה טבעית, שלא יראה כמו מכירה?
    * הרחבה והבנה עמוקה יותר של ההצעה העסקית.
    * דגשים על המעבר מהרצאה להצעה שאי אפשר לסרב לה.

סרט ההקלטה יתחיל לנגן אוטומטית תוך כמה רגעים.

במידה והוא נתקע, מומלץ ללחוץ על כפתור Pause ולאפשר לסרט להיטען במשך מספר דקות.
לאחר מכן, לחזור, ללחוץ על כפתור Play וליהנות מצפייה רצופה.

אפשר לצפות בסרט גם במכשירים ניידים (לשם כך יש להקליק על הקישור מתחת לנגן)

video
play-sharp-fill

 

למכשירים ניידיםלצפיה במכשירי דור 4 וניידים

 

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

איתן גינוסר, 44, חי ונושם שיווק באינטרנט במהלך 6 השנים האחרונות,
מוביל את מחלקת בנית אתרי וורדפרס וממונה על כל ההיבטים הטכנולוגיים הכרוכים בניהול מערכות שיווק באינטרנט לעסקים.

בעל ניסיון רב בתחום מערכות ניהול תוכן, הקמת אתרי וורדפרס, עבודה עם תוכנות גרפיות, תוכנות לעריכת וידיאו ואודיו מערכות דיוור אלקטרוני ורבות אחרות.

בנוסף לידע הרחב, הדיוק והקפדנות מביא איתן מידה עצומה של נאמנות ללקוח ולפרויקט, איכויות נדירות שמצטרפות לכל פעילות ויישום הלכה למעשה באינטרנט.

בוגר קורס מאמנים ויחד עם כל הכלים באמתחתו מתחבר ונהנה להקים אתרים על מערכת וורדפרס, להטמיע תהליכי שיווק באינטרנט, להטמיע מערכות שיווק בדוא”ל אלקטרוני וליישם תהליכי ופעולות שיווק ברשתות החברתיות.

אוהב להעביר, ללמד ולייעץ בנושאים הטכניים ועל הכלים הזמינים לשיווק באינטרנט.

תגובות

עדין אין תגובות בפוסט זה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software