8 רעיונות ליצירת תוכן לאתר או לבלוג

content

אתר אינטרנט חי הוא אתר דינמי שבו התוכן מתעדכן בתדירות קבועה וגבוהה

אחד המחסומים הגדולים ביותר של משווקים באינטרנט הוא הכתיבה ואחת הטענות השכיחות הן: אין לי על מה לכתוב.
מהטעם הזה אתרי אינטרנט רבים נראים כמו כביש הערבה בשעת לילה מאוחרת.
כתיבה לאינטרנט היא לא כתיבה ליומן החיים שיושב במגירה, וכשאתם כאן למטרה עסקית, התוכן שאתם מייצרים, מעלים ומקדמים צריך לתמוך במטרות על עסקיות ובמטרות שיווקיות ספציפיות.
המטרה של הפוסט הזה אינה ללמד אתכם איך לכתוב תוכן לאינטרנט אלא לתת לכם רעיונות על מה לכתוב.
אם תרצו, במילים אחרות, המטרה היא לעזור לכם להוריד את החסם הספציפי הזה בדרך ליצירת תוכן לאינטרנט.
גזרו ושמרו.

קבלו 8 רעיונות על מה לכתוב לאתר או לבלוג

1. ביטויי זנב ארוך. כל מי שקצת מכיר את תחום מילות המפתח יודע שביטויי הזנב הארוך הם נושאים ספציפיים בתחום ליבת העסק שיש עליהם חיפושים ברשת.

ניקח לדוגמה: נטורופאתית שקהל היעד שלה משפחות, ילדים ופעוטות.
ביטוי זנב ארוך יכול להיות :האם מותר לתת דבש לתינוקות ? כן, השאלה הזו כולה היא ביטוי זנב ארוך. פוסט שהכותרת שלו: “האם מותר לתת דבש לתינוקות ” יעלה בתוצאות החיפוש ויוביל את הגולש המחפש אל האתר / הבלוג של הנטורופתית.

חישבו על הנושאים שמטרידים או מלהיבים את הלקוחות שלכם, חישבו מה הם מחפשים במנועי החיפוש והשתמשו במחרוזות החיפוש שלהם. יתכן שתרצו לקרוא על 3 שאלות שיעזרו לכם להכיר (אבל באמת) את הלקוחות שלכם.

2. רשימות נושאים. לא ברור לי למה אבל אנשים אוהבים לקרוא רשימות. חמשת העקרונות המרכזיות, 10 המגמות המובילות, 3 דברים שיעזרו לכם ל…. הבנתם את הרעיון נכון ? תוכן לאינטרנטצרו רשימות של X מחשבות, עקרונות, שלבים, רעיונות, מגמות. שמרו על תמציתיות, בהירות ושימושיות. ככה הם אוהבים את זה.

3. רשימות קישורים. אותה הגברת בשינוי אדרת. בים של מידע, המשימה למצוא תוכן טוב ושימוש היא לא תמיד פשוטה לכל אחד.
פוסט שכולו רשימת קישורים שמנתבים את הקוראים לקרוא על נושא מסוים ברחבי הרשת ובאתר שלכם יהפוך את החיים שלהם לקלים יותר ובאופן טבעי יעזור לקוראים להעריך אתכם יותר.

4. אין חכם כבעל הניסיון. לניסיון יש ערך עצום ביצירת אמון ומוניטין.
הרעיון הוא לקחת סיפורים על קושי או התמודדות עם אתגר ופתרונו, לפרסם את החוויות המקצועיות של לקוחות שהתנסו והחכימו.
למה זה טוב ? כי יש הרבה ערך בסוגי הפוסטים האלה והם נותנים לכותבים נקודות זכות.
בפוסטים האלה נגלית פעמים רבות השראה, תקווה, חיזוק הביטחון, עירור האומץ ולא אחת גם הבטחה.
הצגת ניסיון כסיפור דורשת מיומנות של כתיבה אבל היא דרך מצוינת לשלהב קוראים / מתעניינים בעסק ובתוכן של הבלוג שלכם.

5. למדו אנשים משהו. לידע המקצועי שלכם יש ערך עצום. אנשים רוצים את המידע שמצוי אצלכם.
האינטרנט והקידמה מאיצים את גלגל הלמידה ואנשים מחפשים את התשובות לשאלות שלהם דרך גוגל.
כתבו על הידע שלכם, כך יוכלו אנשים להגיע גם אל הפוסט שלכם דרך החיפוש.

6. הפכו תגובות לפוסט. פוסטים משובחים מייצרים לוג של תגובות.
לא אחת התוכן בתגובות הופך להיות בעל ערך רב יותר מהתוכן בפוסט. שווה לקחת את התוכן בתגובות, לעבד אותו לפוסט ולפרסם פוסט המשך או פוסט משלים.

7. חפשו את הנושא הבא בתיבת הדוא”ל שלכם. תיבות הדוא”ל עולות על גדותיהם.
אתם בוודאי מנויים לרשימות תפוצה בתחומי העניין שלכם או בתחומי הליבה שלכם.
סקרו את הדואר שלכם מהחודש האחרון, ומצאו דרך להפוך חלק מהמידע או התכתובות שקיבלתם, לפוסט שאותו אתם יכולים לשתף את הקוראים שלכם.

8. תנו למולטימידה לעזור לכם. אתם לא צריכים לפרסם רק פוסטים טקסטואלים.
תמונות, סרטי וידיאו, רצועות שמע ורכיבי מולטימדיה אחרים משפרים את חווית צריכת התוכן אצלכם.
שלבו תוכן בצורות שונות ומגוונות וכתבו מספר משפטים כדי להסביר מה עומד מאחורי הפוסט. אל תשכחו לשלב גם מילות מפתח כדי שהפוסט שלכם יאונדקס וידורג במנועי חיפוש.

יש לכם טיפים נוספים? מוזמנים להעלות אותם כאן למטה.

 

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

מנטורית עסקית ושיווקית מובילה, מנכ”לית קייסי קולג’, עוזרת לבעלי עסקים להצמיח את העסק
בעזרת תרגול ואימון תודעתי עם פרקטיקה עסקית.

מומחית בשיווק באינטרנט, מתקשרת ייעוץ עסקי ושיווקי, בעלת ניסיון מקצועי של יותר מ- 20 שנים בזירה העסקית, מרצה ומנחה בתחומי פיתוח מיינד תומך צמיחה והצלחה ומקצועות השיווק באינטרנט.

תגובות (1)

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software