כך מסע שיווק מבוסס תוכן יכול לשנות לעסק שלך את התוצאות

תכנון מסע שיווק

מה פירוש המושג קמפיין שיווקי או מסע שיווק

רובנו מכירים את המושג קמפיין פרסום, וכשאנחנו שומעים אותו מייד עולה לנו האסוציאציה של לוחות מודעות ענקיים עם עדי נוימן בקמפיין של Cassidi Boutique או את דוגמן הצמרת חסוס לוז בכרזה על בניין כשהוא מקדם את TNT.
אז מה, גם לך בראש עולה השאלה: מה לי כבעל עסק קטן או בינוני לקמפיין פרסום עתיר תקציב של מותג גדול?

תכנון מסע שיווק

יופי של שאלה. האמת היא שלנו כבעלי עסקים קטנים ובינוניים אין עניין בשיווק מותגי וקמפיין פרסום עתיר משאבים.
בעל עסק קטן שמשקיע את כספו בשיווק שמטרתו להכניס את שם המותג שלו לתת המודע של ציבור אנשים גדול עושה טעות ענקית. שיווק מותגי (השיווק הזה שאחריו אדם מגיע לרגע שבו הוא מחפש מוצר ונזכר במותג) מתאים ומיועד לפירמות גדולות.
לעסקים קטנים צריך להיות עניין בקמפיין שיווקי מבוסס תוכן, או מה שנקרא בעברית מסע שיווק – ולמה?
כי מסע שיווק כשמו כן הוא, הוא תהליך שיווק מובנה וסגור שמבוסס על תוכן ומניע לקוחות פוטנציאליים להיכנס למשפך השיווקי של העסק ולהגיע בשלים למעמד מכירה.

מה יצא לך אם תעבוד לפי מסע שיווק מבוסס תוכן?

מסע שיווק טוב לכל עסק בין אם הוא משיק מוצר חדש ובין אם הוא בונה רשימת דיוור חדשה, אבל לא רק. מסע שיווק מובנה מתאים לכל תהליך שיווקי שאנחנו רוצים לייצר לעסק שלנו גם אם מדובר ביצירת תנועה מאסיבית לאתר.
על התועלת של מסע שיווק מדויק לעסק שלך אפשר ללמוד בסרטון הבא :


* הווידיאו צולם במהלך מפגש של החממות לקידום עסקים באינטרנט – מפגש בעלי עסקים שמיישמים תהליכי שיווק באינטרנט. עוד פרטים וגם קליק להרשמה נמצאים כאן

במילים אחרות, התועלת העיקרית של מסע שיווק נכון טמונה ביכולת להוביל את הלקוחות הפוטנציאליים אל נקודת הבשלה לקראת מעמד המכירה.
במקום לנסות לשווק באינטרנט רק דרך האתר או רק דרך פייסבוק או רק דרך רשימת הדיוור,
הרעיון הוא ליהנות מהסינרגיה של כול הכלים ולהבין איך לבנות תהליך שיווק נכון ומובנה שאפשר לשכפל שוב ושוב.

איזה יעדים אפשר להשיג בעזרת מסע שיווק מקצועי?

הנה כמה רעיונות ליעדים שתוכלו להשיג בעזרת מסע שיווק מתוכנן ומובנה:
√ בניית רשימת דיוור חדשה ופתיחת משפך שיווקי לעסק שלך
√ קידום הזמנת אורחים לאירועים (כמו וובינר, סדנא או קורס)
√ ימי מכירות, בזארים, תערוכות, מיצגים וכו
√ השקת מוצר חדש פיזי או דיגיטאלי.
√ מבצעים, הנחות, מכירות סוף עונה, מתנות לחגים וכו
√ כל מיזם חדש בעסק שעולה על דעתכם.

הגענו לשורה התחתונה.
עסק קטן ובינוני זקוק לקמפיין פרסום דל תקציב / מסע שיווק מבוסס תוכן, כדי להבטיח תוצאות חיוביות לעסק.
ב- 17/02/2011 אנחנו מגיעים אל הגזרה הצפונית –  התירוצים נגמרים.

אנחנו יוצאים לדרך בחדר העבודה הראשון בישראל שבו גם לומדים וגם מתרגלים את יצירת שלבי מסע השיווק מרגע הצבת המטרה העסקית,
דרך התכנון ובניית התוכן ועד למעמד המכירה.

אנחנו רוצים לעבוד גם איתך, כל הפרטים וגם ההרשמה לחדר עבודה על תכנון מסע שיווק מבוסס תוכן נמצאים ממש כאן

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

איתן גינוסר, 44, חי ונושם שיווק באינטרנט במהלך 6 השנים האחרונות,
מוביל את מחלקת בנית אתרי וורדפרס וממונה על כל ההיבטים הטכנולוגיים הכרוכים בניהול מערכות שיווק באינטרנט לעסקים.

בעל ניסיון רב בתחום מערכות ניהול תוכן, הקמת אתרי וורדפרס, עבודה עם תוכנות גרפיות, תוכנות לעריכת וידיאו ואודיו מערכות דיוור אלקטרוני ורבות אחרות.

בנוסף לידע הרחב, הדיוק והקפדנות מביא איתן מידה עצומה של נאמנות ללקוח ולפרויקט, איכויות נדירות שמצטרפות לכל פעילות ויישום הלכה למעשה באינטרנט.

בוגר קורס מאמנים ויחד עם כל הכלים באמתחתו מתחבר ונהנה להקים אתרים על מערכת וורדפרס, להטמיע תהליכי שיווק באינטרנט, להטמיע מערכות שיווק בדוא”ל אלקטרוני וליישם תהליכי ופעולות שיווק ברשתות החברתיות.

אוהב להעביר, ללמד ולייעץ בנושאים הטכניים ועל הכלים הזמינים לשיווק באינטרנט.

תגובות (2)

  1. גילה :

    מי שרכש את הערכה (או זכה בה – אני!!!) מכיר ומוקיר את השיטה לשיווק באינטרנט של kc college.
    חדר העבודה – אני בטוחה שזו תהיה פריצת דרך לבעלי עסקים רבים שמבינים מה צריך לעשות אך נכשלים ביישום. כמו שקרן אמרה: מעכשיו – אין תירוצים. אתם תראו שאתם יכולים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software