קייס סטדי: שיווק באינטרנט ככלי לקידום יזמות עסקית

[two_third]

שלום , ברוך בואך להדרכה : קייס סטדי: שיווק באינטרנט ככלי לקידום יזמות עסקית.

האם מספיקה אסטרטגית שיווק באינטרנט כדי להחדיר לשוק מוצר חדש?

הקשיבו לראיון עסקי עם רונן גפני – יזם, ממציא והוגה המשחק ליזמות עסקית FreshBiz וגלו:

  • איך הכל התחיל
  • מי השותפים בתהליך הפיתוח
  • מה המחירים, הקשיים והאתגרים שבדרך
  • על ההתמדה והנחישות שמביאים לתוצאות
  • מה הן הפעולות השיווקיות שמקדמות את מכירת המשחק
  • אילו פעולות שיווקיות נלקחו וכיצד הן משרתות את המטרות העסקיות
  • על הטעויות והנקודות לשיפור
    הרצאה נערכה ב 22/8/2010

 

האזנה נעימה, נשמח לתגובות שלכם למטה 🙂

 

short_divider
מגישה קרן כהן מגישה: קרן כהן
מבנה קורס קייסי קולג' מבנה: הדרכת אונליין – וובינר
אורך קורס בקייסי קולג אורך:

רמת הקורס בקייסי קולג רמת ההדרכה: לעסקים מתחילים ולבעלי עסקים שזקוקים לשיפור בתוצאות.

[/two_third] [one_third_last]סתם תמונה לניסיון ולוק[/one_third_last]

  [tabs_framed]

[/tabs_framed]

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

מנטורית עסקית ושיווקית מובילה, מנכ”לית קייסי קולג’, עוזרת לבעלי עסקים להצמיח את העסק
בעזרת תרגול ואימון תודעתי עם פרקטיקה עסקית.

מומחית בשיווק באינטרנט, מתקשרת ייעוץ עסקי ושיווקי, בעלת ניסיון מקצועי של יותר מ- 20 שנים בזירה העסקית, מרצה ומנחה בתחומי פיתוח מיינד תומך צמיחה והצלחה ומקצועות השיווק באינטרנט.

תגובות

עדין אין תגובות בפוסט זה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software