שיווק במייל – האתגרים לשנת 2011

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני האתגרים לשנת 2011

שיווק בדואר אלקטרוני האתגרים לשנת 2011

שיווק באימייל הופך להיות אחד הערוצים היותר אפקטיביים ליצור קשרים קרובים עם לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים ואוהדים בדף העסק בפייסבוק.

העלות הנמוכה של הערוץ, היכולת לדבר אל הלקוחות באופן ממש אישי  והיכולת למדוד את התוצאות כמעט מידית,
הופכות את השיווק במייל כל כך אטרקטיבי.

אך בכל זאת, כמו בכל תחום אחר בעולם השיווק באינטרנט, גם ערוץ השיווק באימייל עומד בפני מספר אתגרים משמעותיים שחלק נובעים מההתפחויות הטכנולוגיות וחלקם נובעים מהשינויים שחוללה המדיה החברתית.

עוד בטרם אתם משקיעים זמן ומשאבים, גלו את האתגרים שעומדים בפני בעלי עסקים ומשווקים באינטרנט וקבלו את ההמלצות והטקטיקות הנכונות ליישום, אנחנו בטוחים שתצאו נשכרים.

נ.ב.

בסוף הסרטון יש שקופית עם מקום ללחוץ להמשך…כן, כן, לוחצים על הסרטון – הוא אינטראקטיבי 🙂

נשמח לשמוע מה דעתך על האינטראקטיביות בסרטון : מה התרומה שלה לחווייה שלך מהצפייה…

ואפשר גם ללחוץ כאן לצפייה בחלק השני

 

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

מנטורית עסקית ושיווקית מובילה, מנכ”לית קייסי קולג’, עוזרת לבעלי עסקים להצמיח את העסק
בעזרת תרגול ואימון תודעתי עם פרקטיקה עסקית.

מומחית בשיווק באינטרנט, מתקשרת ייעוץ עסקי ושיווקי, בעלת ניסיון מקצועי של יותר מ- 20 שנים בזירה העסקית, מרצה ומנחה בתחומי פיתוח מיינד תומך צמיחה והצלחה ומקצועות השיווק באינטרנט.

תגובות (1)

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software