מה עדיף: להציע תקופת התנסות בתשלום או בחינם ?

איך קובעים את המחיר הנכון

בתקופה האחרונה הפכה טקטיקת המשיכה “תקופת התנסות” לפופולארית מאוד כדי למשוך לקוחות חדשים לאתרי חברים, תכניות שנתיות, מועדוני לקוחות בתשלום, אפליקציות וכמובן תוכנות.

הטקטיקה היא להכניס לקוחות פוטנציאליים חדשים לתקופת התנסות שלאחריה הם מוזמנים להמשיך כלקוחות משלמים.סודות התמחור הרווחי | קייסי קולג' | התנסות בתשלום או בחינם

צורה אחת של הטקטיקה הזו היא להזמין לתקופת התנסות בחינם וצורה אחרת היא להזמין לתקופת התנסות בתשלום.

בשתי הצורות, הלקוחות נדרש לבחור אם להמשיך להיות לקוח בתשלום.
נשאלת השאלה: איזו צורה עדיפה מבחינת כמות הלקוחות שיבחרו אחר כך להמשיך ולשלם?

מה עדיף: התנסות בחינם או התנסות בתשלום ?

 

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג’. להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה. ההרשמה אורכת דקה.

להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן  
נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן

Lost your Password?

 

 

 

כללי

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

מנטורית עסקית ושיווקית מובילה, מנכ”לית קייסי קולג’, עוזרת לבעלי עסקים להצמיח את העסק
בעזרת תרגול ואימון תודעתי עם פרקטיקה עסקית.

מומחית בשיווק באינטרנט, מתקשרת ייעוץ עסקי ושיווקי, בעלת ניסיון מקצועי של יותר מ- 20 שנים בזירה העסקית, מרצה ומנחה בתחומי פיתוח מיינד תומך צמיחה והצלחה ומקצועות השיווק באינטרנט.

תגובות

עדין אין תגובות בפוסט זה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software