מה עדיף: לתת הנחות או להימנע מהנחות ?

איך קובעים את המחיר הנכון
אחת הטקטיקות הנפוצות למשיכת לקוחות היא להציע הנחות גדולות.

בעלי עסקים קובעים מחיר למוצר (במקרה הטוב הוא מבוסס גם על ההוצאות האמיתיות שלהם ולא רק על “ככה מוכרים בשוק” )
וכשהם רואים שלא מתנפלים על המוצר או השירות שלהם הם מציעים הנחות גבוהות.
סודות התמחור הרווחי | קייסי קולג' | לתת הנחה או לא לתת הנחה

האם ההנחה היא מגנט למשיכת לקוחות או מלכודת לעסק?

 

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה חינמית למנויי קייסי קולג’. להמשך קריאה יש להתחבר עם שם משתמש וסיסמא או להירשם חד פעמית, בחינם, ולקבל שם משתמש וסיסמה. ההרשמה אורכת דקה.

להרשמה לקהילת המנויים ללא תשלום מכאן  
נרשמת בעבר ? הכניסה מכאן

Lost your Password?

כללי

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

מנטורית עסקית ושיווקית מובילה, מנכ”לית קייסי קולג’, עוזרת לבעלי עסקים להצמיח את העסק
בעזרת תרגול ואימון תודעתי עם פרקטיקה עסקית.

מומחית בשיווק באינטרנט, מתקשרת ייעוץ עסקי ושיווקי, בעלת ניסיון מקצועי של יותר מ- 20 שנים בזירה העסקית, מרצה ומנחה בתחומי פיתוח מיינד תומך צמיחה והצלחה ומקצועות השיווק באינטרנט.

תגובות

עדין אין תגובות בפוסט זה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software