הנוסחה שלי להצלחה עסקית – להעתיק ולשכפל
היי,
שבוע טוב מאוד.
מה שלומך? ואיך עברה חופשת החג שלך? (אני באמת אשמח לשמוע)
אנחנו נחנו במשך שלושה ימים במפרץ יפיפה לחופו של הים התיכון אגרנו כוחות והנה אני שוב איתך
לשיחה קצת ארוכה. אולי נצרף קפה ?
ככה עם הקפה תהיה לך פניות לשתות ולקרוא אותי.
שנתחיל או שנחכה רגע לקפה ?
אוקי, אני רוצה להתחיל דווקא בשאלה:
מה התוצאות העסקיות השונות אליהן הגעת השנה ? האם היית רוצה שהן יראו אחרת ?
אחד המשפטים שהולכים איתי כבר כמה שנים הוא:
If you want to have more you have to become more (ג’ים רון)
בעולם העסקי ההשלכה של זה היא: אם אתם רוצים תוצאות טובות יותר, אתם צריכים לעשות פעולות אחרות.
לפני שנה וחצי הבנתי שנמאס לי להיות בעלת עסק קטן שמעביד אותי ובסופו של כל חודש אני שוב בלחץ מול ההכנסות הלא יציבות ומול אי הוודאות התזרימית.
ראיתי שהשקעות כספיות בכרטיסי ביקור, גלויות שיווקיות ופלאיירים לא עושים לי באמת את העבודה.
במבחן המציאות, למרות החומר השיווקי והפרסומי, עדיין לא התקשרו כל יום לקוחות חדשים כדי להזמין את השירותים שלי.
היום שלי התחיל מוקדם, הסתיים מאוחר, באמצע היו אינסוף משימות ומתח מצטבר ובכל זאת, לא זכינו לרווחה אמיתית.
יום אחד, בעיצומה של סערת רגשות אמרתי : די! לא מתאים יותר !
נקודת המפנה של קייסי קולג’
ישבתי ובדקתי מה אני עושה בשביל שזה באמת יהיה אחרת, בדקתי מה החולשות שלי ושל העסק.
הלכתי והתייעצתי כדי להבין מתוכי, חיפשתי לגלות את המהלכים השונים שאני צריכה לעשות כדי שקייסי קולג’ תפרוץ קדימה ותרשום גידול משמעותי בהכנסות וברווחים.
אחד הגילויים הגדולים של אותה תקופה (זה היה בסמוך ליום הולדתי ה- 40) היה שהגיעה העת לעבוד בצוותים ולרקום שיתופי פעולה. באותה התקופה זה רק הרגיש לי נכון וידעתי שאני מפנה את המיקוד שלי לכיוון של שיתופי פעולה.
כעבור חצי שנה הלכתי לקורס אינטנסיבי ללמוד, בעיקר לקלוט ולחוות זוויות ראיה שונות על שיווק ופיתוח עסקי.
הלכתי כדי לפתוח את הראש, כדי להבין מה אפשר אחרת ואיך לעשות את זה.
הנה כמה מההבנות שלי מאותה תקופה:
1. אם אני באמת רוצה אחרת, הגיע הזמן לעשות אחרת.
ובאמת, סיימתי את הקורס, לקחתי יום חופש מלקוחות וישבתי לבנות תוכנית עבודה חצי שנתית.
2. אני יכולה לבחור לעבוד בשביל העסק ואני יכולה לבחור שהעסק יעבוד בשבילי. זו באמת בחירה.
אני בחרתי שהעסק יעבוד בשבילי, הפסקתי להאמין בעבודה קשה כבר לפני 8 שנים, אני מאוד מאמינה שעבודה ממקום של אי מאמץ מניבה תוצאות מדהימות. לא, עדיין איני עובדת בלי מאמץ אבל אני בהחלט מרגישה שהעסק עובד בשבילי. כן, יש לי עוד כמה מהלכים להשלים עד סוף שנת 2010 (אספר לכם עליהם בפתחה של 2011)
3. אשראי, אוברדפרט ותזרים מזומנים מזרזף לא מתאימים לי יותר
עשינו סיעור מוחות ובחנו אפיקי פעילות והשקעה שונים שיניבו לנו הכנסות יציבות וישנו לנו את פני תזרים המזומנים.
עדיין לא הסתיימה מחצית השנה והתוצאות כבר מדברות בעד עצמן. גרף ההכנסות והרווחים שלנו בעלייה מתמדת
(וסליחה, אני לא מאלה שבוחרים לפתוח את הספרים בפומבי אבל אני מקווה שיש לך סיבה להאמין לי בשלב הזה של ההיכרות העסקית שלנו) לא רק בגלל שישבתי ותכננתי אלא בעיקר בגלל שלמדתי מה נכון לי ולעסק, מה אני צריכה לעשות ובעיקר, לא רק למדתי אלא יישמתי.
אבל !! ופה מגיע אבל משמעותי, ההבנה הכי גדולה שלי הייתה:
4. שהשיווק של העסק הוא החמצן של העסק ובלעדיו, העסק לא יכול לנשום. וזה מצחיק, הרי אני מלמדת שיווק באינטרנט..
ובכל זאת, ההבנה הזו ששיווק הוא לב ליבו של העסק ולא ההדרכות שלי הן לב ליבו של העסק, היא זאת שעשתה לי את השינוי האמיתי בהתנהלות העסקית וכמובן בתוצאות.
רק אחרי שהבנתי את זה הסכמתי ביני לבין עצמי לחתוך פלח נכבד מעוגת הזמן ולהקדיש אותו בכל יום ויום לשיווק.
לשיווק של קייסי קולג’ ולא להדרכות שיווק באינטרנט.
בחודשים האחרונים רוב הפעילות שלי בקייסי קולג’ התמקדה בשיווק של קייסי קולג’ בעיקר באמצעות שיווק באינטרנט,
(במקרה הזה – הסנדלר לא הולך יחף 🙂 ) ואני שמחה לגלות שגילינו מה המשמעות של חווית השגשוג.
ואני אומרת את זה רק מסיבה אחת : את כל הפעולות השיווקיות שאנחנו עושים, גם לך יש אפשרות לעשות, ולא משנה מה גודל העסק שלך וכמה קטן התקציב השיווקי שעומד לרשותך.
הנה הנוסחה שלי להצלחה עסקית:
ידע מקצועי איכותי + חשיבה יצירתית + חשיבה תוצאתית + פעולות מדויקות = שגשוג עסקי
והנה הדיל שלי בשביל לעזור לך להוביל את העסק שלך לשגשוג עסקי:
1. אני אחראית על הידע המקצועי
2. אני אחראית להדגים ולעורר אותך לחשיבה יצירתית
3. אני אחראית להראות לך איך באה לידי ביטוי חשיבה תוצאתית
4. אני אפילו אהיה אחראית להכין לך תבנית של תוכנית עבודה שיווקית
החלק שלך בדיל : ליישם בתדירות קבועה את השיטה לשיווק באינטרנט – מאסטרטגיה ועד תוצאות.
השיטה לשיווק באינטרנט – מאסטרטגיה עד תוצאות היא השיטה לפיה אני עובדת ומשווקת את קייסי קולג’ באינטרנט, היא השיטה שעובדת בשבילנו לא בגלל שאנחנו יודעים שיווק אלא בגלל שאנחנו יודעים מה צריך לעשות ועושים את זה בעזרת חשיבה יצירתית וחשיבה תוצאתית.
את השיטה לשיווק באינטרנט ארזנו בערכת דיסקים מקצועית ומקיפה אליה מצטרפים אוסף של מוצרי הדרכה מעשית, מוצרי הדרכה שיווקיים משלימים ועוד בונבונים שיעזרו לך להגיע לתוצאות עסקיות שונות
כל הפרטים המלאים על הערכה, על הבונוסים ועל המחיר המיוחד בתקופת ההרשמה המוקדמת – נמצאים כאן
ועל קצה המזלג, בערכת הקורס:
1 DVD עם 18 שעות הדרכה לצפייה במחשב הכוללים מצגות והמחשות אונליין באינטרנט
12 דיסקים שמע – לתת למידע לחלחל פנימה תוך כדי: תוך כדי נהיגה, תוך כדי נסיעה ברכבת, תוך כדי טיסה, תוך כדי המקום והזמן שנוחים לך.
1 ספר הקורס: מיועד לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות שמיעה ולכל מי שרוצה לחזור ולקרוא את החומר של קורס במהירות ובקלות
1 חוברת עבודה עם מטלות הקורס שתעזור לך לאמץ חשיבה שיווקית ותוביל אותך צעד אחר צעד בשבילי השיטה לשיווק באינטרנט.
+
חבילת בונוסים שהם מוצרי הדרכה שנמכרים בקייסי קולג’ באופן סדיר ועלותם המצטברת : 1,930 ₪
אני יודעת להבטיח לך שההשקעה בערכת הקורס הזה תהווה מקפצה ומינוף לעסק שלך, בעיקר בגלל:
1. שלא צריך ידע מוקדם כדי להצליח להוציא לפועל את השיטה לשיווק באינטרנט.
2. זו הערכה הראשונה שבה הלימוד מתחיל בשיווק טהור וממשיך אל שיווק באינטרנט
3. הקורס מקנה אימון בהפעלת כלים אינטרנטיים תודות למשימות ולמטלות בקורס.
4. אחת ולתמיד תהיה ברורה לך התמונה הרחבה: איך הפעולות השונות באינטרנט משתלבות זו בזו ויוצרות שלם שערכו גדול מסך חלקיו.
לערכת “השיטה לשיווק באינטרנט – מאסטרטגיה עד תוצאות ” שלושה מחירים – לבחירתך :
אחרי ההשקה, בהשקה, ובתקופת ההרשמה המוקדמת שהיא ממש עכשיו : 20.09.2010 – 30.09.2010
אם נשארת איתי וקראת את הדברים שלי עד עכשיו אחד מן השניים או שערכת הקורס מעניינת אותך או שיש לך זמן לקרוא פוסטים ארוכים 😉
כך או אחרת,- הקליק בידיים שלך
עם כל שאלה אפשר לפנות אלינו לטלפון: 052-8800383 או למייל: info@kccollege.co.il
המשך שבוע נפלא,
קרן
נ.ב.
אפשר לחסוך 591 ₪ ממחיר הערכה + ליהנות מבונוסים בעלות של 1930 ₪ אם רוכשים את ערכת הקורס בתקופת ההרשמה המוקדמת. כל בעלי העסקים שימהרו לרכוש את הערכה ייהנו מגישה מיידית אל כל הקלטות השמע של הקורס במרכז הלקוחות הסגור של קייסי קולג’ עד למשלוח הערכה בתום ההשקה.
כל הפרטים אודות הערכה נמצאים כאן – להקליק, לקרוא, ולבחור
תגובות
עדין אין תגובות בפוסט זה.