12 כלים לביסוס מיתוג אישי לקידום עסקים באינטרנט

2gether

למה זה טוב?

כדי שירצו להתחבר אליך, להקשיב לך, לקרוא אותך, לקנות ממך…

מנועי החיפוש והמדיה החברתית תופסים מקום משמעותי בתהליכי קבלת ההחלטות של פלח צרכנים הולך וגדל.

המוני צרכנים נעזרים מידי רגע ורגע במנועי חיפוש ובמדיה החברתית לחפש ולמצוא תשובה למענה על צורך, בעיה או רצון בוער.

מה מחפשים האנשים? הם מחפשים כמעט כל דבר
• מחפשים דייט או קשר רומנטי ארוך
• מחפשים מקום עבודה או רעיון להגדלת הכנסה
• מחפשים מוצרים או שירותים
• מחפשים מידע או עזרה לקבלת החלטה

האינטרנט עמוס בשיחות שיכולות להשפיע על העסק שלך

לשיחות ברשת השפעה על מיתוג אישישיחות על חוויית שימוש במוצר או בשירות
דירוג מוצרים, כתיבת המלצות וחוות דעת,
השארת תגובות בבלוגים, דיונים במדיה החברתית

שיתוף במידע על המוצר או השירות
עמודי מכירה, וובינרים, סרטוני וידיאו על העסק,
על המוצר, על הבעיה של הנישה, על התחום ועל הטרנדים בו.

|

על חלק קטן מהשיחות יקשה עליך להשפיע אבל !!! על חלק גדול מהן יש לך יכולת השפעה עצומה.
יש לך אפשרות להשפיע על:
– איך תופסים אותך
– על תהליך קבלת ההחלטות
– על התדמית שלך
– על המכירות שלך

תדמית יכולה להרס בשניות על ידי לקוח עצבני, מאוכזב או מתוסכל אלא אם..

תדאג לבנות לעצמך תדמית מהימנה ואיתנה של בעל מקצוע מוביל בתחומך בעזרת 12 הכלים ליצירת מיתוג אישי לקידום עסקים באינטרנט.

את הכלים האלה אפשר  לשלב בכל פיסת נוכחות שמופצת לרשת ובהתאם לאופי ולקוד ההתנהגות של הכלים האינטרנטיים השונים. לתייק, לשמור ולהוציא לשימוש שוטף:

# 1: נקודת מבט, תפיסה אישית ביחס לתחום העיסוק

• אחרי שאספתם בדרך מידע מקצועי
• אחרי שעשיתם את המחקרים שלכם בתחום
• אחרי שצברתם ניסיון מעשי בשטח
• אחרי שיש לכם תוצאות מוכחות
• יש לכם תפיסה אישית שגיבשתם בנוגע לנושאים שונים בתחום העיסוק שלכם.

הפנו את תשומת לב הקהל אליכם:
• ספרו שיש לכם נקודת מבט משלכם
• שתפו את העולם בתפיסה שגיבשתם
• עזרו לקהל להבין שיש לכם מידע שיכול לעזור לו בדרך כזו או אחרת

# 2: פילוסופיית החיים שלכם

גם אם היא לא מקורית משלכם : אבל יש בה בכדי להשפיע לחיוב על דרך החיים של הקהל שלכם שתפו ודברו עליה.
אנשים מעריכים בעלי חשיבה עצמאית.

# 3: סיפורכם האישי – נתיב החיים

• מומחים נוטים לדבר על ההצלחה המדהימה שלהם, על הכסף, על הנכסים…
• אנשים רוצים לשמוע דווקא על הקשיים והאתגרים עליהם התגברו המומחים בדרך
• אנשים רוצים לחסוך את דרך החתחתים ולעלות במהירות על דרך המלך

אתם לא צריכים סיפור הצלחה מעורר קנאה.

אנשים מעריכים מידע על אתגרים ועל הדרכים לפתור אותם. הקהל מצפה ומחכה לשמוע דווקא את החלקים הקשים של נתיב החיים שלכם ואת קיצור הדרך שאתם יכולים לתת להם.

# 4: תאור המעמד שלכם

לתארים יש השפעה על אנשים. האם אתם היוצרים של..המייסדים של…השותפים ב… האחראים ל… ?
שבצו את המידע הזה בנוכחות שלכם הן באונליין או באופליין

# 5: פופולאריות

אזכורים לגבי פופולאריות של פעילות שלכם או תכנים שהפצתם מגדילה את רמת המהימנות שהקהל ייחס לכם.
מספר צפיות שוידיאו שלכם זכה, מספר נרשמים להרצאה שלכם, מספר משתתפים בפעילות שלכם…כל אלה (אם קיימים) יעזרו לכם לבסס מיתוג אישי מקצועי.

# 6: שותפויות אסטרטגיות

אם אי פעם עשיתם שיתוף פעולה עם ידוע שם בתחומכם או עם ארגון או חברה כלשהם שיש בהם משום הכבוד או היוקרה או התרומה לקהילה – אזכור שיתוף פעולה זה מסייע גם הוא ברכישת אמון.

# 7: הצגת תהליך שינוי או צמיחה

אם אי פעם הובלתם מהלך כלכלי שנחל הצלחה, אם אי פעם עברתם מפשיטת רגל לרווחה כלכלית, אם אי פעם הייתם סטודנטים גרועים והפכתם להיות מצטיינים – אם עברתם תהליך מקצה אחד למשנהו ואתם יכולים לספר על כך ולהראות את הדרך, אנשים יאמרו: וואו, יש להם תוצאות, יש מה ללמוד מהם.

# 8: הוקרות ועדויות

חוות דעת ועדויות עליכם, על המוצר שלכם, על השירות שלכם, מלקוחות, מומחים אחרים בתחום, שותפים – כל אלה יש להם כוח ועוצמה רבה מאוד ברכישת אמון וביסוס מיתוג מקדם עסקים. אספו אותם והציגו אותם במקומות הרלוונטים באינטרנט: בבלוג שלכם, בעמודי מכירה, בערוץ יוטיוב וכד’.

# 9: הופעות בתקשורת

אם הופעתם אי פעם במדיה או הופעתם על במה בפני קהל גדול – לצילומים, אזכורים, שיתוף בסיפורים שלכם מהאירועים האלה יש עוצמה והשפעה רבה מאוד על עיצוב תפיסת הקהל אתכם.

# 10: לקוחות משלמים

אוקי. יש לקוחות שעצם העובדה שבחרו לשלם לכם ועצם אזכור השם שלכם יתרום ליצירת דעת קהל חיובית עליכם ולהגדלת המהימנות שלכם.

# 11: קידום תכנים שלכם על ידי אחרים במדיה

אם אתם קוראים את הפוסט הזה ייתכן שמישהו שיתף אתכם בקישור של הפוסט הזה או פעם מישהו סיפר לך על קייסי קולג’…עצם העובדה שצד ג’ מקדם יחידת תוכן שלכם מעיד על המקצועיות שלכם ואומר לאחרים “יש פה משהו ששווה לקרוא או לשמוע או לראות”. בשלב מסוים של הנוכחות השיווקית שלכם באינטרנט, תהיה לכם קהילה של מנויים שיקראו באופן קבוע את התכנים שלכם ובתוך הקהילה הזו, יהיו גם אלו שיקדמו את התוכן שלכם מתוך רצון לשתף ולתת לעולם גישה לתוכן שעשוי לעזור להם.

# 12: מוצרים

המשפך השיווקי שלכם חייב להכיל מוצרים שאנשים יכולים להגיע אליהם, לבחון אותם, להתנסות בהם וכמובן לרכוש. יתרה מזאת, אם בצד המוצרים שלכם ניתן יהיה גם לצפות או לקרוא על חוויות ועדויות שיתמכו באיכות המוצרים, לאחרים יהיה קל ופשוט יותר לגבש החלטה ולהפוך ללקוחות משלמים.

האם 12 הכלים האלה למיתוג מקדם עסקים באינטרנט מבטיחים עסק מצליח ?

בשורה התחתונה, ללא תוצאות מוכחות שעומדות במבחן המציאות, כל הכלים האלה וכל הפעולות שתעשו לא יחזיקו מים אחרי שתי דקות של פגישה או מכירה של מוצר.

כדי שעסק באמת יצליח עליכם לא רק לבסס תדמית חיובית, לא רק להיות בעליהם של מוצרים מצוינים, לא רק בעלי שירותיות גבוהה אלא גם, מוכנים להיות מובילים בתחומכם עם חשיבה רחבה על טובתם האמיתית של הלקוחות שלכם. עליכם להסכים להטביע את חותמכם על הסביבה במידה כזו או אחרת, ואני לא מדברת בהכרח על מעשים הירואיים. דוגמה לאפשרות להטביע חותם על הסביבה או על חייהם של אנשים היא אריזה הידע והניסיון שיש לך בצורת מוצר מידע. על סוגי מוצרי מידע אפשר לקרוא כאן.

עכשיו תורך: האם מוכרים לך כלים נוספים שיכולים לסייע לביסוס מיתוג מקצועי מקדם עסקים ?
יש לך טיפים מניסיונך האישי ? נשמח על כל שיתוף ולחיצה על כפתור הלייק.

שתף את הפוסט הזה

אודות הכותב

מנטורית עסקית ושיווקית מובילה, מנכ”לית קייסי קולג’, עוזרת לבעלי עסקים להצמיח את העסק
בעזרת תרגול ואימון תודעתי עם פרקטיקה עסקית.

מומחית בשיווק באינטרנט, מתקשרת ייעוץ עסקי ושיווקי, בעלת ניסיון מקצועי של יותר מ- 20 שנים בזירה העסקית, מרצה ומנחה בתחומי פיתוח מיינד תומך צמיחה והצלחה ומקצועות השיווק באינטרנט.

תגובות

עדין אין תגובות בפוסט זה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

  • הפוסט הבא
  • לפוסט הקודם

Powered by WishList Member - Membership Software