ברוכים הבאים לקורס לשיווק באינטרנט – מפגש שלישי
אנחנו ממליצים בחום לפנות כ- 30 דקות מלאות ולהקדיש אותן לעצמך או לקידום המטרות העסקיות שלך.
שאלות, תגובות וחוויות – נשמח להמשיך ולקבל למטה באזור התגובות (כדאי לך לגלול למטה 🙂 )
למידה מפרה,
לתשומת הלב! להפעלת הסרטון יש ללחוץ על כפתור הנגן למטה, הנגן יבצע אגירה במשך כמה דקות.
ניתן ללחוץ על כפתור הנגן בשנית לאחר 10% אגירה בכדי לצפות בסרטון.
הקליקו כאן בכדי לעבור למפגשים הבאים
אין לי מילים. פשוט אומנות…
אני אלך לישון ואעכל את ההדרכה הזאת, ומחר אגיב שוב , לילה טוב 🙂
תודה איתמר – נשמח לשמוע מה עיכלת 🙂
שלום,
ברצוני לשאול מדוע אינך מסכימה עם הנוסחה של הפרסום בפייסבוק, בדרך זו:
מודעת פרסום – שמובילה ל- דף עסקי בפייסבוק- שמוביל ל- דף נחיתה באתר- שמוביל ל- דף מכירה או צור קשר.
האם נוסחא זו אינה נכונה/ אינה מספיקה, מדוע?
באיזו דרך כדאי לעשות זאת נכון יותר, לאור העובדה שאנחנו משווקים מוצרים.
תודה רבה, על כל העזרה שאת מגישה. עזרה המוגשת לא רק במקצועיות ובהירות אלא את ממש נכנסת ללב כבר מן ההתחלה.
שלום שרית,
על פניו הנוסחה נשמעת נכונה ואיני יודעת מה אמרתי או מה התפרש ממה שאמרתי
שנתפש כמשהו שלא הסכמתי לו…
יחד עם זאת, חשוב לשים לב שהתהליך שאת מתארת עד למטרה השיווקית הסופית שאת מתארת
ארוך מאוד ונשאלת השאלה, אילו מטרות שיווקיות נוספות את משיגה בדרך או לחילופין
כמה גולשים את מאבדת בדרך להשגת המטרה השיווקית המבוקשת
ו…תודה רבה על הפרגון
שמחה שאת נהנית מהקורס 🙂
יש עוד הרבה במרחב שלנו…מרכז המידע עמוס בתוכן ללא תשלום
ומרכז הלימוד העצמאי עמוס בקורסים משלימים בכל מקצועות השיווק באינטרנט
http://kccollege.co.il/%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98/
המשך מצוין
קרן
בבקשה ספרי מדוע הנוסחה המוצעת על ידי כולם אינה לטעמך. הנוסחא של מודעה, דף נחיתה, דף מכירה.
מהי הדרך הנכונה?